In het met DigiD beveiligde portaal kun je als ouder onder meer:
- Gezondheidsinformatie inzien (bijvoorbeeld groeigegevens, onderzoeken, vaccinaties)
- Vragen stellen aan de jeugdarts, jeugdverpleegkundige of andere JGZ professionals
- Nalezen wat besproken is tijdens contacten met Icare Jeugdgezondheidszorg
- Informatie toevoegen
- Afspraken plannen en wijzigen met het consultatiebureau
Lukt het inloggen niet?
Heb je problemen bij het inloggen, krijg je bijvoorbeeld een foutmelding? Stuur dan een e-mail naar klantportaal@icarejgz.nl (met vermelding van de naam van je kind en de gemeente waar jullie wonen). Vaak is het probleem snel op te lossen.
Let op: een foutmelding kan ook veroorzaakt worden doordat je een oudere webbrowser gebruikt. Het klantportaal Jeugddossier wordt ondersteund door de volgende browsers:
- Internet Explorer: versie 11
- Google Chrome: versie 77 of hoger
- Mozilla Firefox: versie 59 of hoger
Andere vragen?
Heb je vragen over het klantportaal Jeugddossier? In de folder of bij de veelgestelde vragen vind je veel informatie. Vind je niet het antwoord wat je zoekt? Stuur dan een e-mail naar klantportaal@icarejgz.nl (met vemelding van de naam en geboortedatum van je kind en de gemeente waar jullie wonen).
Mocht het niet lukken om een afspraak te maken in het klantportaal, dan kun je op maandag, dinsdag en donderdag tussen 8.00 en 12.00 uur contact opnemen met het afsprakenbureau via 088-38 33 100.